Учитељица Рада Мрда је одржала два угледна часа 24. и 25. јануара 2024. са ученицима II4, наставна јединица Описни придеви. Првом часу су присуствовали Учитељице Александра Дамљановић и Соња Вукашиновић, директор Јована Миленковић, помоћник директора Ивана Милошевић, психолог Јелисавета Рогошић и библиотекар Слађана Галушка, а другом Слађана Галушка.
На првом ученици су обновили знање у вези са именицама (заједничке и властите, род и број) и реченицама (обавештајне, упитне и одричне), а потом су учили о описним придевима. Учитељица је поделила наставни листић у вези са придевима – било је потребно описати појмове (нацртане животиње и маму), повезати слике и одговарајуће описне придеве, одредити придеве супротног значења и у реченицама употребити боје као придеве.
Затим је учитељица поделила таблу за игру Трчим кроз придеве и коцкице и објаснила правила. Ученици играју у пару, после бацања коцкице стају на поље са придевом и у односу на њега и броја који су добили ученици састављају потврдну и одричну реченицу са наведеним примером, одређују именицу мушког и женског рода у односу на придев и придев супротног значења и пишу латиницом одговарајући придев и употребљавају га у реченици. На крају часа ученици су оценили да је час био занимљив јер су имали различите активности и играли су се.
На другом часу поновљено је знање у вези са именицама, реченицама и придевима. Ђаци су говорили о игрању игрице код куће са члановима породице и рекли да је било веома занимљиво. Учитељица је рекла да се наставља игра, али на други начин. Она баца коцкицу, а ученици самостално решавају задатак и говоре и записују своје примере, а учитељица записује један од понуђених одговора. Такав начин играња деци је био веома интересантан, јер су имали различита решења, нека су била смешна или необична.
Оцена учитељице је да су кроз игру ученици успешно усвојили знања о описним придевима. Коментари присутних наставника су били: „Уживали смо на часу.“ „Одлично су осмишљени материјал и активности.“ „Игрица је новина и треба да се такав начин рада практикује и даље.“

Рада Мрда

 

 

Author

Sladja